بازاریابی اینترنتی 1

بازاریابی اینترنتی 1:

بخش ها:

چه کسی باید بازاریابی شما را انجام دهد؟

بازاریابی اینترنتی چیست؟

بازاریابی موفق چه فاکتورهایی دارد؟

اشتباهات رایج در بازاریابی اینترنتی.

چه عواملی باعث ایجاد یک بازاریابی موفق می شود؟

تا چه میزان باید برای تبلیغات هزینه کرد؟

چه شرایطی پیش می آید اگر پول شما تمام شود؟

راه کارهای افزایش سود سهام.

برای چه کسانی باید تبلیغات انجام دهید؟

 

بازاریابی یعنی جذب مشتری از سرتاسر دنیا، اینکه مشتریان چه نظری در مورد تجارت الکترونی یا فروشگاه اینترنتی شما داشته باشند. در این مقاله که در بخش های مختلفی به نگارش درآورده ایم به شما بصورت کامل آموزش خواهیم داد که چه موضوعاتی در بازاریابی اینترنتی نتیجه بخش و چه جیزهایی بی نتیجه اند. اشتباهات رایج مردم را در کسب و کار اینترنتی و راه حل های آنها را نشان خواهیم داد. دریافت خواهید کرد که تا چه میزان باید در بازاریابی اینترنتی خود (فروشگاه اینترنتی) هیزنه کنید و زمانی که بودجه شما به پایان رسید چه کارهایی انجام دهید.

 

چه کسی باید بازاریابی شما را انجام دهد؟

بازاریابی یکی از بزرگترین منابع ناامیدکننده برای بیشتر صاحبان کسب و کار است. یک نماینده ی فروش تبلیغات به آنها مراجعه میکند و آنها نیز هزینه ی بالایی به آن نماینده پرداخت می کنند، برای صاحب کسب و کار پرداخت آن هزینه مخصوصا در شرایط بی پولی شرکتشان بسیار ناامیدکننده است در شرایطی که بازاریابی به سختی نتیجه می دهد.

در این شرایط آیا این بهتر نخواهد بود که شما دیگر مجبور نباشید به بازاریابی بپردازید؟ آیا از اینکه همیشه جریان ثابتی از مشتریان خود را داشته باشید احساس ارامش بیشتری ندارید؟ بیشتر مردم ترجیح میدهند مالک غایب باشند چون در این شرایط دیگر مجبور نیستند با بازاریابی دست و پنجه نرم کنند. اما این روند تضمینی برای آرامش ندارد.

اجازه بدید در این قسمت به 2موضوع مهم که حل کننده ی این مشکلات است اشاره کنم.

موضوع اول ایده ایست که شما نباید دیگر نگران بازاریابی خود باشید، باید ابزارهای تبلیغاتی را بررسی کنید و اندازه ی تاثیرات آنها را تحلیل کنید و اطمینان حاصل کنید که مشتریان شما اهداف کسب وکار، فروشگاه اینترنتی یا وب سایت شما را به خوبی درک کرده اند یا خیر.

دومین موضوعی که باید درنظر گرفته شود اینست که یک نماینده ی تبلیغاتی یا یک شرکت مربوط به بازاریابی تحت وب قادر هستند که تمام سردرد های بازاریابی شما را کاملا حل کنند. بنابراین چه ایرادی دارد یک نماینده طراحی سایت یا تبلیغات را برای نیازهای بازاریابی خود استخدام کنید؟ این اشخاص را متصدی‌ رسیدگی‌ به‌ حساب‌ مشتریها یا ACCOUNT EXECUTIVE  می نامند یک اسم مجازی که برای  نماینده ی فروش Sales Rep گذاشته اند. اگر با آنها صحبت کنید اولین سوالی که از شما خواهند پرسید این است که "خب آقای مالک چقدر بودجه برای بازاریابی کنار گداشته اید؟" به این دلیل که این افراد اغلب بصورت پورسانتی دریافت میکنند، سپس براساس بودجه ی شما بازاریابی شما را تجویز میکنند. آیا این روش برای بازاریابی شما بهترین انتخاب است؟ نه لزوما. این اشخاص راه حلی برای حل مشکل کمبود بودجه ی شما هستند.

مرحله ی بعدی، این نمایندگان تبلیغاتی اغلب با کمپین های خاصی از قبیل یک یک روزنامه ی خاص یا رادیو ارتباط دارند. راستی این نمایندگان تبلیغاتی چه چیزی دارند تا به شما تجویز کنند؟ منظورم تبلیغات روزنامه و رادیو است! آیا این ها بهترین استراتژی تبلیغاتی برای شرکت شما خواهند بود؟ نظرتان درمورد طراحی یک مینی سایت، ایجاد صفحه چیست؟

بزرگترین مشکلی که با نمایندگی های تبلیغاتی داریم این است که شما از آنها چیزی آموزش نمیبینید و به آن میزانی که به ما پیشنهاد میکنند موثر نیستند. اگر شما بازاریابی را خودتان یاد نگیرید همیشه به افراد بازاریاب نیازمندید و آنها نیز منتظرند تا از شما پول دریافت کنند. برخی از سمینارها و برنامه های رادیویی بازاریابی را میبینید که به شما قول می دهند تمپلت های رایگان طراحی سایت یا نکات بازاریابی اینترنتی (فروشگاه اینترنتی) را در اختیار شما قرار دهند. این کار بسیار آسان است تنها کاری که باید انجام دهید این است که جای خالی های یک فرم را پر کرده برخی راه ها را طی و به آنها ارسال کنید. صادقانه بگویم که ما نیز برخی از راه کارها را طی کرده ایم اما نتایج معکو س داشته و تعدادی از مشتریان ما را نیز بخاطر همین روند عصبانی کرده.

ما قصد تبلیغ صنعت خود را نداریم، اما مشاوران وب سایت هستیم که بازاریابی را آموزش می دهیم. به شما آموزش می دهیم تا صنعت خودتان را بازاریابی کنید.

شما کسی هستید که باید خودتان از پس بازاریابی برآیید. اگر نمایندگان بازاریابی شما نتوانستند خوب عمل کنند مشتری نخواهید داشت و اگر مشتری به سویتان نیایید به سرعت صنعت خود را از دست خواهید داد. به این صورت است که اگر شما مسئولیت بازاریابی خود را کنار بگذارید به این معناست که زندگی صنعت خود را از دست دهید. همیشه وابسته به کسی خواهید بود که باییید کارهای شما را جلو ببرد.

نمی خواهم بگویم که بازاریابی کار ساده ایست. خب شما هیچ وقت به لحاظ بازاریابی آموزش ندیده اید اما یک موضوع شخصی ست و خیلی به شما نزدیک است زیرا که شما در تمام مراحل زندگی خود موفقیتتان را وابسته به بازاریابی خود بوده اید.ما افراد بسیاری را دیده ایم که با بازاریابی مشکل داشته اند و برای مثال نتها هیچ وقت SEO را متوجه نشده بودند بلکه موضوعی تخیلی بود.

بنابر این شما باید چه کارهایی انجام دهید؟

اول موضوعاتی که قبلا درمورد بازاریابی شنیده اید کنار بگذارید. بله درست متوجه شدید شما در ابتدا باید چیزهایی که از بازاریابی می دانستید را فراموش کنید تا سبک بازاریابی ما را یاد بگیرید. میبینید که هر شخصی نظری متفاوت از بازاریابی دارد تمام مشاوران، دوستان، نماینده های فروش و... هرکدام نظری متفاوت دارد. اگر سعی براین داشته باشید که هر چیزی را که هرشخصی میگوید امتحان کنید در این صورت جز سردرگومی چیزی عاید شما نخواهد شد.

مشتریان ما

ما افتخار ارائه خدمات به تعداد زیادی از مشتریان وفادار خود را داریم و رضایت مشتری را برای خود سرمایه گذاری مطمئن می دانیم.

ویدیو کلیپ آموزشی و دمو

کلیپ آموزش تولید محتوای سایت و بهینه سازی وب

در این کلیپ 3 اصل مهم در سئو و بهینه سازی وب که مورد سوال بسیاری از طراحان سایت و سئوکاران است مطرح می شود و نکاتی کلیدی در خصوص آنها آموزش داده خواهد شد.
سرفصل ها عبارتند از:
1. تولید محتوای سایت
2. لینک های داخلی
3. سرعت بارگذاری سایت
مشاهده کلیپ

Adipisicing elit

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

ارتباط و تماس با ما

  • تهران - میدان انقلاب اسلامی - بعد از خیابان جمالزاده - پلاک 91 - طبقه اول
  • دفتر مرکزی :
  • 62 54 67 55 021
  • شنبه تا پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 20
  • شماره های ضروری :
  • 99 22 870 0936 - 363 40 70 0930

درخواست تماس

کانال تلگرام طراحی سایت ویستان اینستاگرام طراحی سایت ویستان آپارات طراحی سایت ویستان