الگوریتم Hits در PageRank گوگل

همزمان با پیشرفت PageRank گوگل ،جان کلینبرگ استاد گروه رشته علوم کامپیوتر از کرنل راه حل خود را برای حل مشکل جستجوگر وب ارائه داد. او الگوریتمی توسعه داد که استفاده ساختار لینک وب را تولید کند تا صفحات مربوط به یک موضوع را کشف و دسته بندی کند.

HYPERLINK INCLUDED TOPIC SEARCH) Hits ) در حال حاضر بخشی از پرسش ماشین جستجوگر است.یکی از نکته های که او کشف کرد این بود که دید انسان در مورد چگونگی فرآیند جستجوی واژه نسبت به جستجو کامپیوترها که دارای یک لیست از لغات ورودی در مقابل یک لیست از اسناد و مدارک داد شده هستند که نتایج را به کاربر نشان می دهد،خیلی پیچیده تر است.

فرض کنید تصمیم به خرید اتومبیل دارید و بصورت کلی این جمله را در اینترنت تایپ می کنید "بهترین کمپانی ماشین سازی در سال گذشته " و یک لیست از بهترین برندهای ماشین و وب سایت های رسمی آنها را دریافت می کنید.زمانی که شما این سوال را از دوستان خود می پرسید انتظار دارید که آنها بدانند که منظور اتومبیل همان ماشین ،وسیله نقلیه است و در آخر مفهوم کلی آن شامل ون ها ،کامیونها و انواع مختلف ماشین هاست.وقتی که شما این سوال را از کامپیوتری که بر اساس رنکینگ الگوریتم حساب وکتاب می کند می پرسید ممکن است شرایط تغییر کند.آن کامپیوترتمام رویدادهای آن لغت را در یک دسته اسناد و مدارکی که قبلا به آن داده شده حساب می کند.اما بطور هوشمندانه دوباره برای شما تکرار نمی کند.لیست صفحات اولی که از کامپیوتر دریافت می کنیم در حالیکه از لحاظ الگوریتمی صحیح است اما احتمال دارد از انچه که شما انتظار دارید خیلی متفاوت باشد.تنها مشکلی که وب سایت های رسمی دارند نبود توصیف شخصی وب سایت می باشد.

خیلی از سایت ها احتمال تلبیغ وب سایت خود را آن طور که عموم مردم نظارت می کنند را ندارند.شرکت های معتبر مانند هیوندا و تویوتا حتی امکان استفاده از اصطلاح " سازنده اتومبیل " را در وب سایت خود ندارند،به جای آن از اصطلاح "تولید کنندگان ماشین" استفاده می کنند یا اینکه محصولات و اقتصاد خود را در وب معرفی کنند.

در این گونه موارد چه کار باید کرد؟ البته اینکه کامپیوترها قادر به داشتند دیکشنری یا علم موجودات باشند ، طوری که برای هرسوالی که می پرسیم تمام واژه های مترداف معانی مشابه آن را بررسی و پیدا نمایند حجم بسیاری خواهد شد و این شرایط می تواند کیفیت موتورجستجوگر را بالا ببرد،علی رغم آنکه ما فقط متونی را در اختیار داریم که سیستم رنکینگ برای صفحات وب طراحی کرده است.

مشتریان ما

ما افتخار ارائه خدمات به تعداد زیادی از مشتریان وفادار خود را داریم و رضایت مشتری را برای خود سرمایه گذاری مطمئن می دانیم.

ویدیو کلیپ آموزشی و دمو

کلیپ آموزش تولید محتوای سایت و بهینه سازی وب

در این کلیپ 3 اصل مهم در سئو و بهینه سازی وب که مورد سوال بسیاری از طراحان سایت و سئوکاران است مطرح می شود و نکاتی کلیدی در خصوص آنها آموزش داده خواهد شد.
سرفصل ها عبارتند از:
1. تولید محتوای سایت
2. لینک های داخلی
3. سرعت بارگذاری سایت
مشاهده کلیپ

Adipisicing elit

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

ارتباط و تماس با ما

  • تهران - میدان انقلاب اسلامی - بعد از خیابان جمالزاده - پلاک 91 - طبقه اول
  • دفتر مرکزی :
  • 62 54 67 55 021
  • شنبه تا پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 20
  • شماره های ضروری :
  • 99 22 870 0936 - 363 40 70 0930

درخواست تماس

کانال تلگرام طراحی سایت ویستان اینستاگرام طراحی سایت ویستان آپارات طراحی سایت ویستان