چطور در جستجوی کلمه کلیدی، تولید محتوا و ارتقاء کمپین بازاریابی محتوای خود پیشرفت کنیم

بازاریابی محتوای

 

1. جستجوی کلمه ی کلیدی

همانند استراتژی SEO سایتتان، کمپین محتوای برگرفته شده از کلمه ی کلیدی با جستجو آغاز می شود. تنها تفاوت واقعی این است که شما این کار را بهمراه آشفتگی موقتی موضوعی و کیفیت تولید محتوا در ذهنتان انجام می دهید.

 

از پنالر کلمات کلیدی واژه تبلیغاتی گوگل استفاده کنید

احتمالا پیش از این شما نیز ایده های خوبی برای موضوعات مرتبط که کمپین بازاریابی محتوای شما را پوشش دهد داشته اید. مرحله ی بعدی یافتن کلمات کلیدی مناسب است که همراه با آن پیش برود که در مقابل می تواند شما را در کشف بیشترین مطالب مرتبط کمک کند.

این کار با Google Adwords Keyword Planner راحت تر خواهد شد. که به شما اجازه می دهد کلمات مرتبط پیدا کنید و اطلاعات مفید و به روزی در لحظه به شما خواهد داد.

بازاریابی محتوا

 

Google Trends یک ابزار مهم دیگری ست که میتواند شما را در بهم ریختگی موضوعات کمک کند و برایتان مشخص میکند که در واقع چه اشخاصی به دنبال کدام موضوعات می باشند.

به دنبال کلمات کلیدی GSI باشید

خصوصا با ظهور RankBrain، Google بیشترو بیشتر با روابط بین لغات مرتبط وابسطه شد.

هرچه لغات مرتبط بیشتری در مقاله هایتان جا دهید برای Google یافتن آن راحت تر خواهد شد و متوجه می شود که تمام وب سایت شما در مورد چه چیزی است. این ها را latent semantic index  لغات کلیدی (LSI) می نامند که به نسبت یافتن مطالب راحت تر هستند.

فقط کافی است کلمات کلیدی مرتبط به سایت خود را در گوگل تایپ کنید و پایین بیایید و دکمه ی LSI keywords را ببینید مطالبی که گوگل از قبل آن ها را می داند:

بازاریابی محتوا

 

2. تولید

حال که یک لیست بلند پایه ای از کلمات کلیدی را دارید زمان آن رسیده که به محتوای خود سروسامان دهید و شروع به تولید محتوا کنید.

فرمت محتوای خود را مشخص کنید:

در ابتدا باید بهترین راه را برای به نمایش گذاشتن محتوای خود انتخاب کنید که از کدام فرمت استفاده کنید (پست های بلاگ، ویدئو، مقالات، کدینگ و...).

البته برای اینکه بیشترین سود را از ایده هایتان ببرید و برای تغییر کیفیت محتواهایتان، میبایست محتوای وب سایت خود را در چندین فرمت مختلف تغییر دهید.

 

بازاریابی محتوا

دقت کنید که کدام فرمت از محتوای شما بیشترین توجه را به خود جلب می کند و از فرمتی استفاده کنید که بیشترین ارتباط را به اهداف تجارت شما دارد.

مشتریان ما

ما افتخار ارائه خدمات به تعداد زیادی از مشتریان وفادار خود را داریم و رضایت مشتری را برای خود سرمایه گذاری مطمئن می دانیم.

ویدیو کلیپ آموزشی و دمو

کلیپ آموزش تولید محتوای سایت و بهینه سازی وب

در این کلیپ 3 اصل مهم در سئو و بهینه سازی وب که مورد سوال بسیاری از طراحان سایت و سئوکاران است مطرح می شود و نکاتی کلیدی در خصوص آنها آموزش داده خواهد شد.
سرفصل ها عبارتند از:
1. تولید محتوای سایت
2. لینک های داخلی
3. سرعت بارگذاری سایت
مشاهده کلیپ

Adipisicing elit

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

ارتباط و تماس با ما

  • تهران - میدان انقلاب اسلامی - بعد از خیابان جمالزاده - پلاک 91 - طبقه اول
  • دفتر مرکزی :
  • 62 54 67 55 021
  • شنبه تا پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 20
  • شماره های ضروری :
  • 99 22 870 0936 - 363 40 70 0930

درخواست تماس

کانال تلگرام طراحی سایت ویستان اینستاگرام طراحی سایت ویستان آپارات طراحی سایت ویستان