راهنمای پیشرفته تولید محتوا سایت

  • هدف از نوشتن این راهنما چه بوده است؟ قصد داشتیم راهنمای جامع و گسترده ای از تکنیک های تولید محتوا که امروزه در دسترس افراد قرار دارد را ارائه کنیم.  در این راهنما می توانید ایده های عملی پیدا کنید و آن را در کسب وکار خود به کار ببندید. در این شرایط قادر خواهید بود جامعه ای از طرفداران و فالوورها را ایجاد کنید؛ تعامل کاربران با سایت و شبکه اجتماعی خود را افزایش دهید، ترافیک بیشتری به سمت سایت جذب کنید و فروش خود را بیشتر نمایید. همه موارد ضروری همچون برنامه ریزی ، نوشتن محتوا و ترویج محتوای منتشر شده در این راهنما بیان شده است. بنابراین شما می توانید تمامی اطلاعات مورد نیاز برای موفق بودن در دنیای وب را داشته باشید.
  • این راهنمای برای چه کسانی نوشته شده است؟ اگر تا به حال در مورد تولید محتوا مطالعه ای داشته اید یا تازه کار و مبتدی هستید  و قصد دارید اطلاعات بیشتری در مورد تولید و انتشار محتوا به دست آورید این راهنما برای شما مفید خواهد بود. اگر پایه و اصول بازاریابی  محتوا را به خوبی می دانید نیز می توانید از این راهنمای پیشرفته به نفع خود استفاده کنید.  راهنمای پیشرفته برای تولید محتوا، برای همه افرادی که به دنبال  موفقیت در دنیای وب هستند بسیار مفید خواهد بود. وبلاگ نویسان، صاحبان کسب وکارهای الکترونیکی و بازاریابان می توانند از این راهنما استفاده کنند. این راهنمای پیشرفته ده ها  تاکتیک عملی برای شما فراهم می کند. شما می توانید این تاکتیک ها را در سایت خود به کار ببندید تا تعامل مشتریان ایده آل با محتوای ارزشمند خود را بیشتر کنید.
  • چقدر از این راهنما باید مورد مطالعه قرار گیرد؟ اگر می خواهید  همه چیز را به درستی درک کنید باید کل مطالب نوشته شده در این راهنما را مطالعه کنید.  حتی اگر نخواهید تمامی بخش های موجود را در برنامه محتوایی خود به کار گیرید با مطالعه تمامی بخش های موجود می توانید درک کاملی از مفاهیم داشته باشد. تولید محتوا را می توان با به کارگیری و اعمال  یک نوع محتوا ایجاد کرد. پس  کار خود را با وبلاگ آغاز کنیدو سپس انواع جدیدی از محتوا را در یک زمان خاص به آن اضافه کنید. نکته کلیدی که باید به خاطر داشته باشید  ادغام آن با بقیه برنامه بازاریابی محتواست. در این حالت می توانید از همه مزایای موجود بهره مند شوید. برای شروع کار، می توانید هر بخشی که دوست داشتید را مطالعه نمایید. اما مطالعه تمامی بخش ها  می تواند شما را قدرتمندتر سازد.

1.یک بنیان محکم و قوی ایجاد کنید:

 در این فصل،  شما می توانید پایه و اساس ایجاد یک استراتژی  قدرتمند در تولید محتوا را یاد بگیرید. اینکار به شما کمک می کند کسب وکار موفقی داشته باشید.اگر برای تولید محتوا آماده هستید  و می خواهید  کار نوشتن را به سرعت آغاز کنید من شما را درک می کنم . اما در برخی از موارد  باید بدانید چرا محتوایی را ایجاد می کنید و دوست دارید با این محتوا به چه اهدافی دست پیدا کنید.  تصمیمی که در این بخش می گیرید می تواند بنیان و اساس قدرتمندی برای برنامه تولید محتوا ایجاد کند.

  1. چگونه هزاران ایده ناب و قابل کلیک برای محتوای خود تولید کنیم؟

به عنوان یک بازاریاب شما باید بتوانید ایده های ناب، جذاب ، منحصر به فرد و با ارزشی برای محتوای خود ایجاد کنید.  این موضوع یکی از وظایف بزرگ هر بازاریابی محسوب می شود. برای اینکه مطمئن شوید از عهده اینکار به درستی بر می آیید،این فصل 7 تاکتیک عملی برای ایجاد سیستم تولید کننده ایده  را پوشش  می دهد که می تواند به سادگی تمامی نیازهای شما در مورد  ایده را پوشش دهد.

3.چگونه محتوای خود را برای به دست آوردن حداکثر خلاقیت برنامه ریزی کنیم؟

خوب در حال حاضر شما یک برنامه عملی برای تولید محتوا و  لیستی از ایده های مختلف را دارید.  پس زمان آغاز برنامه ریزی برای محتوا فرا رسیده است. این قسمت یکی از مسائل سرگرم کننده و جذاب در حوزه تولید محتواست. در این فصل، می توانید برنامه محتوایی که در فصل  اول ایجاد کردید را توسعه دهید. شما می توانید با یک برنامه ریز تولید محتوا کار کنید که به شما کمک می کند محتوای ایجاد شده را پیگیری کنید و در زمان مناسب منتشر سازید.  بعد از انتشار نیز قادر خواهید بود نتایج را ثبت نمایید.   همچنین برنامه ریزی محتوا برای چند ماه بعد را نیز باید آغاز کنید.

  1. همانند یک متخصص حرفه ای مطلب بنویسید:

  زمان آن فرا رسیده است که محتوای خود را تولید کنید. اما هر محتوایی مفید نخواهد بود. ما در مورد محتوای مرتبط، تعاملی و خلاق صحبت می کنیم که می تواند بازدید کننده زیادی به سمت خود جذب نماید. این موضوع دقیقا همان چیزی است که در این فصل پوشش داده خواهد شد. در این فصل 6 مرحله از فرایند ایجاد محتوای خلاقانه را پوشش می دهیم و مثال هایی را بیان می کنیم.

  1. 12 راز برای نوشتن محتوا که نویسندگان حرفه ای از آن استفاده می کنند:

یکی از بزرگترین چالش هایی که بازاریابان محتوا با آن مواجه هستند تولید محتوای کافی و با کیفیت است. این موضوع دقیقا همان چیزی است که از عهده یک نویسنده حرفه ای بر می اید. بنابراین در این فصل، 12 رازی را بیان می کنیم که نویسندگان حرفه ای از آن برای تولید محتوای خود استفاده می کنند.

6.قالب هایی برای تولید سریع و اسان محتوا:

در این فصل، می توانید 12 قالب امتحان شده را پیدا کنید که نویسندگان محتوا سال ها از آن به خوبی استفاده کرده اند و موفقیت های زیادی کسب نموده اند. این قالب ها برای یافتن ساختار مناسب برای تولید محتوا بسیار ارزشمندند.

چرا چنین قالب هایی بسیار ارزشمند هستند؟  زمانی که می خواهید ایده های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید، روشی که برای سازماندهی و ارائه آنها انتخاب می کنید به اندازه توانایی شما برای نوشتن محتوای مفید و جذاب مهم است.

  1. غلبه بر موانع موجود در مسیر بازاریابی محتوا:

از آنجایی که تولید محتوا فراتر از انتشار مطلب در وبلاگ و وب سایت است و از آنجایی که ایجاد محتوا نیازمند صرف زمان و منابع بسیاری است ، موانع زیادی وجود دارد که می تواند پیشرفت شما را کندتر کند. برخی از این موانع بسیار واضح و اشکار است.  برخی از موانع از تفکر اشتباه در مورد تولید محتوا و نحوه مدیریت آن سرچشمه می گیرد. بنابراین در این فصل در مورد روش ها و تاکتیک های مختلف برای غلبه بر چنین موانعی صحبت خواهیم کرد.

  1. جنبه های دیگر تولید محتوا: بهینه سازی مطلب برای موتورهای جستجو

 برنامه ریزی و نوشتن محتوا تنها بخشی از این فرایند است. شما باید محتوای خود را به گونه ای بهینه سازی کنید که افراد بتوانند از طریق موتورهای جستجو به آن دست یابند. در این فصل  تاکتیک های اصلی که برای اینکار نیاز دارید را یاد می گیرید.

9.ترویج و تبلیغ محتوا برای افزایش ترافیک، تعامل و فروش:

راز یک بازاریابی موفق در سه چیز نهفته است:

ایجاد محتوای عالی، اطمینان  حاصل کردن از اینکه محتوای شما در موتورهای جستجو یافت می شود، ترویج و تبلیغ آن برای فالوورها

در این فصل در مورد رازهای ایجاد محتوای عالی و به دست آوردن رتبه بندی در موتورهای جستجو مواردی را خواهید آموخت.

10.به دست آوردن اهداف شرکت با محتوا: 5 استراتژی ساده برای درآمد زایی از محتوا

بهینه سازی و ترویج محتوا در دو فصل گذشته مورد بررسی قرار گرفته است. این دو بحث می تواند تفاوت زیادی در سطح ترافیک شما ایجاد نماید. اما زمانی که افراد در سایت شما حضور دارند باید بتوانید بازدید را به فروش تبدیل کنید.در این فصل شما 5 روش مختلف برای درآمد زایی از محتوای موجود را یاد می گیرید. تمامی این روش ها برای همه کسب وکارهای موجود سازنده نخواهد بود. اما این استراتژی ها می تواند موفقیت بازاریابی شما را تضمین کند.

مشتریان ما

ما افتخار ارائه خدمات به تعداد زیادی از مشتریان وفادار خود را داریم و رضایت مشتری را برای خود سرمایه گذاری مطمئن می دانیم.

ویدیو کلیپ آموزشی و دمو

کلیپ آموزش تولید محتوای سایت و بهینه سازی وب

در این کلیپ 3 اصل مهم در سئو و بهینه سازی وب که مورد سوال بسیاری از طراحان سایت و سئوکاران است مطرح می شود و نکاتی کلیدی در خصوص آنها آموزش داده خواهد شد.
سرفصل ها عبارتند از:
1. تولید محتوای سایت
2. لینک های داخلی
3. سرعت بارگذاری سایت
مشاهده کلیپ

Adipisicing elit

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

ارتباط و تماس با ما

  • تهران - میدان انقلاب اسلامی - بعد از خیابان جمالزاده - پلاک 91 - طبقه اول
  • دفتر مرکزی :
  • 62 54 67 55 021
  • شنبه تا پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 20
  • شماره های ضروری :
  • 99 22 870 0936 - 363 40 70 0930

درخواست تماس

کانال تلگرام طراحی سایت ویستان اینستاگرام طراحی سایت ویستان آپارات طراحی سایت ویستان