بزرگترین روش های بازاریابی تولید محتوا

بزرگترین روش های بازاریابی تولید محتوا

من 12 صرف صحبت با بازاریاب ها برای دانستن روند صنعت بازاریابی کرده ام. در این روند، در ترکیب تحقیق ما، تیم CMI با یکدیگر برای بازاریابی در 2016 یک برنامه ی زمانبندی ارائه نمودند.

در اینجا برخی از چالش هایی که بازاریاب ها با آن ها مواجه هستند، آورده شده است. این موضوع همچنین با عنوان #CMWorld پوشش داده می شود.

توجه کنید که آن ها دارای ترکیب خاصی نیستند. همه ی آن ها بسته به این که شما در کدام سطح از بلوغ بازاریابی محتوا هستید، مهم هستند.

تولید محتوا و توزیع آن در سازمان، بسیار مهم شده و در سال های اخیر یکپارچه تر شده است.

ایجاد استراتژی بازاریابی محتوای واقعی

تقریبا در همه ی مصاحبه های کلیدی ای که داشته ام، از مخاطبان پرسیده ام که آیا شرکت آن ها استراتژی بازاریابی محتوا دارد یا خیر. متاسفانه، اکثر این سازمان ها نداشتند. تحقیق ما به ما نشان می دهد که سازمان هایی که حداقل یک استراتژی داشتند و به طور منظم آن را مرور می کردند، موفق تر بوده اند. حتی شما ممکن است فکر کنید که این پایه ی این کار است، البته این طور نیست. ما همچنان به مقایسه و بحث در مورد محصولات خود به جای ارزش خارجی محصولات و سرویس ها، تمرکز می کنیم.

به منظور پاسخ به این مورد، بازاریابی محتوا، نحوه ی ایجاد یک سند استراتژی ایجاد محتوا را ارائه می دهد. به منظور شروع، این کتاب الکترونیکی در مورد نحوه ی تولید استراتژی، شما را به مسیر مناسبی هدایت خواهد کرد.

تبلیغات بومی

اگر شما مخاطب همیشگی PNR (پادکست بازاریابی قدیمی) هستید، باید بدانید که من و Robert Rose تبلیغات بومی در همه ی کارها را پوشش داده ایم. من اغلب به تبلیغات بومی، "بازار سیاه" می گویم که روش خوبی برای تولید محتوا می باشد. ما سازمان هایی را بررسی کردیم که از این مورد استفاده کرده اند و موفق شده اند.

چرا این موضوع مهم است؟ 5 سال پیش، سازمان ها 80% از زمان خود را بر روی تولید محتوا و 20% آن را برای بازاریابی سپری می کردند. و من معتقدم که این مقدار در سازمان های موفق امروزی که دستی در تبلیغات دارند برعکس شده است.

این اولین سالی است که ما یک مسیر را به تبلیغات بومی در بازاریابی محتوا اختصاص داده ایم. همچنین ما برای هر موضوع خاصی کارشناس برجسته ی خود را داریم.

بازاریابی نفوذگر

بازاریابی نفوذگر در ظرف 6 ماه گذشته به پنج موضوع برتر ارتقا یافته است. به نظر می رسد که هر سازمانی دارای نوعی استراتژی محتوا و نفوذگر  است. اما سازمان های کمی استراتژی ای را اجرا می کنند که واقعا نتیجه بخش باشد.

تیم CMI کار بسیار جالبی را در زمینه ی چک لیست بازاریابی نفوذگر انجام داده است (که دانلود آن بسیار ارزشمند است). برای دنیای بازاریابی محتوا، ما بخش های کوچکی برای بازاریابی نفوذگر داریم که شامل چگونگی ایجاد و مدیریت برنامه های بازاریابی نفوذگر می باشد.

بازاریابی هدف گرا

چرای شما چیست؟ چرا شما محتوا تولید می کنید؟ آیا بر روی مشتریان و پرادکست شما تاثیری می گذارد؟ آیا دلیل دیگری هم پشت چیزی که شما انجام می دهید وجود دارد یا این تنها بخشی از فروش و بازاریابی شما می باشد؟

ما بخش هایی را برای یافتن دلیل شما در CMWorld قرار داده ایم، اما ما به طور خاص به Michael Jr نیاز داریم تا در مورد "چرا در مقابل چه" سخن رانی کند. اگر شما نتوانستید که این ویدئو را برای یافتن دلیل خود مشاهده کنید، در این قسمت می توانید آن را ببینید.

ویدئو و بصری

“Chewbacca Mom” به ما نشان نمی دهد که استفاده از ویدئو و داشتن استراتژی بصری مهم است. اما، اکثر برند ها هنوز هم استراتژی های خود را به جای ایجاد فرآیند های سازمانی در مورد ایجاد اطلاعات دارای ارزش افزوده ارائه می دهند.

CMWorld به محتوای بصری اختصاص یافته است که شامل بخش هایی در ایجاد یک برنامه ی بازاریابی محتوا می باشد. همچنین، ما معمارانی برای تولید ویدئو داریم که در تولید ویدئوهایی مثل Marriott، Jyske Bank و Foodable.TV بسیار قدر بوده اند.

Snapchat

باید با شما صادق باشم که من Snapchat ندارم، اما بسیار از هم دانشگاهی های من از آن بسیار تعریف کرده اند. از آنجا که Snapchat از Facebook در کل ویدئو های مشاهده شده، پیشی گرفته است، باید آن را برای بازاریابی محتوا در دنیای امروز مهم قلمداد کنیم.

به هر حال، من از Carlos Gil خواستم تا در مورد Snapchat و مشخصات تجاری آن به ما آموزش دهد.

تکنولوژی محتوا

Disclaimer: پیش از اینکه برای بازایابی محتوای خود، ابزاری را انتخاب کنی، مطمئن شو که اول استراتژی لازم را داری.

پس باید به تکنولوژی بازاریابی ماموت های Scott Brinker نگاهی داشته باشیم تا به بازاریاب تصمیم بگیرد که از چه تکنولوژی ای استفاده کند. بنابراین، ما بخش کاملی را برای تکنولوژی و ابزارها اختصاص داده ایم ( و 12 جلسه ی دیگر را به تکنولوژی های متفاوت می پردازیم)، اما من عاشق بحث Paul Roetzer در مورد یادگیری ماشین هستم و هوش مصنوعی و یادگیری ماشین در یک جا حضور دارند و ما باید به آن ها توجه کنیم.

ایجاد یک سازمان رسانه

من از حرکت سازمان ها برای تبدیل شدن به یک سازمان رسانه ای، خوشحال هستم. خانه ی رسانه ی Red Bull یکی از خانواده هایی بود که سازمان رسانه ای را در داخل سازمان خود به وجود آورد. PepsiCo و Mondelez اخیرا تلاش های خود را به منظور سازمان دهی مراکز سود اعلام کرده اند. این یک جنبش بزرگ است که تکانه ای بزرگ با خود به همراه دارد.

بعد از پیکان الکترونیک ( 500 شرکت سازنده) تعدادی بخش های UBM ( شرکت مادر صنعت بازاریابی محتوا) را خریداری کردند. Victor Gao، معاون رئیس جمهور و مدیر گروه Arrow Media، استراتژی سازمان را در ایجاد یک رسانه و نحوه ی کسب آن بیان کرده اند.

مشتریان ما

ما افتخار ارائه خدمات به تعداد زیادی از مشتریان وفادار خود را داریم و رضایت مشتری را برای خود سرمایه گذاری مطمئن می دانیم.

اخبار آی تی و فناوری اطلاعات

ارتباط و تماس با ما

  • تهران - میدان انقلاب اسلامی - بعد از خیابان جمالزاده - پلاک 91 - طبقه اول
  • دفتر مرکزی :
  • 62 54 67 55 021
  • شنبه تا پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 20
  • شماره های ضروری :
  • 99 22 870 0936 - 20 58 783 0912

درخواست تماس

کانال تلگرام طراحی سایت ویستان اینستاگرام طراحی سایت ویستان آپارات طراحی سایت ویستان