تولید محتوای سایت یا روش های سنتی تبلیغات !؟
این روزها زمانی که مشتریان با بازاریابی سنتی مواجه می شوند تلویزیون خود را خاموش می کنند حتی در مواردی به هیچ عنوان دیگر سراغ آن محصول نمی روند، اغلب افراد دارای یک کامپیوتر شخصی یا یک موبایل هوشمند هستند که حتی سراغ تبلیغات تلویزیونی نمی روند و از تبلیغات مجلات نیز چشم پوشی می کنند و هر لحظه بصورت آنلاین در اینترنت وب گردی می کنند و اطلاعات مورد نظر خود را بدون کوچک ترین توجه به بنرها و کلیدهای نامربوط در یک وب سایت کسب می کنند.
بازاریاب های باهوش می دانند که بازاریابی سنتی دیگر ا رزش و جذابیت خود را در جوامع مدرن روز به روز از دست داده است و جای خود را به بازاریابی مدرن و جدید می دهد.

کلیپ آموزش تولید محتوا


  یک راهکار!
  تولید محتوای سایت را وارد کار خود کنید.
  اما تولید محتوای سایت دقیقا به چه معناست؟

تولید محتوای سایت یک روش و استراتژی در بازاریابی است که بر روی ایجاد و نشر محتوای مرتبط و ارزشمند در حیطه ی کاری شما تمرکز می کند، تا کاربران هدف شما را جذب و نگهداری کند- و نتیجتا آن دسته از بازدیدکنندگان مورد هدف و سودآور شما را با تولید مداوم و پیوسته ی محتوا در صدر بازدیدکنندگانتان قرار می دهد.

هدف بازاریابی از طریق محتوا یا همان content marketing جذب و نگهداری مشتریان به واسطه ی تولید پیوسته ی محتوای مرتبط و ارزشمند با هدف تغییر و بهبود در رفتار مشتریان است.

بطور اساسی بازاریابی از طریق ایتنترنت یک هنر در برقراری ارتباط با مشتریان بدون چشم داشت فروش است. این یک روش بازاریابی بی وقفه است. بجای اینکه محصولات و خدمات خود را به سوی مشتریان پرتاب کنید، اطلاعاتی را برایشان فراهم و ارسال می کنید که خریدارانتان را هوشمندتر می کند و با این کار هنر ارائه خدمات خود را به آنها نشان می دهید و با اطلاعاتی که در اختیارشان قرار می دهید حق انتخاب را به خودشان واگذار می کنید، این همان استراتژی بسیار مهمی است که در دنیای تجارت امروز حرف اول را می زند اما متاسفانه بسیاری آن را نادیده می گیرد.


محتوا حال و آینده ی یک بازاریابی اینترنتی است:
به عقب برگردید و یک بار دیگر این مقاله را با حذف لغات مرتبط و ارزشمند بخوانید. تفاوت بسیاری بین بازاریابی از طریق محتوا و دیگر زباله های اطلاعاتی که در یک وب سایت ارائه می شود وجود دارد! زباله های اطلاعاتی یعنی چه! اغلب موارد شرکت ها به ما اطلاعاتی ارسال می کنند که محتوای آن ها هیچ سنخیتی با ماهیت خود وب سایت شرکت ها ندارد، ما به این قبیل محتوا زباله ای از اطلاعات می گوییم که در آن ها دو واژه ی "مرتبط" و "ارزشمند" رعایت نشده و همین هم یک نکته ی کلیدی تلقی می شود که شرکت ها به مرور زمان یا به یکباره مشتریان سودآور خود را از دست می دهند. .

ایجاد یا تهیه محتوای خوب در یک وب سایت باعث می شود بازدیدکنندگان و کاربران وب سایت شما، توقف کنند...بخوانند...فکر کنند...و متفاوت...عکس العمل نشان دهند...

محتوای سایت در وب سایت هایی که اهداف تجاری دارند از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا این محتواست که مستقیما با مشتریان در ارتباط است بنابراین میبایست تمام نکات کلیدی مرتبط با تولید محتوا در آنها رعایت شوند.

در این خصوص تیم مترجم و تولید محتوای ویستان متخصصین زبده و خبره را در اختیار شما قرار میدهد تا به تمامی اهداف کسب و کار خود برسید و کاربران خود را به بازدیدکنندگان همیشگی سایتتان تبدیل کرده و لذت فروش و ترافیک بالای وب سایت خود را احساس کنید.

مشتریان ما

ما افتخار ارائه خدمات به تعداد زیادی از مشتریان وفادار خود را داریم و رضایت مشتری را برای خود سرمایه گذاری مطمئن می دانیم.

اخبار آی تی و فناوری اطلاعات

ارتباط و تماس با ما

  • تهران - میدان انقلاب اسلامی - بعد از خیابان جمالزاده - پلاک 91 - طبقه اول
  • دفتر مرکزی :
  • 62 54 67 55 021
  • شنبه تا پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 20
  • شماره های ضروری :
  • 99 22 870 0936 - 20 58 783 0912

درخواست تماس

کانال تلگرام طراحی سایت ویستان اینستاگرام طراحی سایت ویستان آپارات طراحی سایت ویستان